Aangesloten bij QShops
Laagste prijs garantie Gratis verzending binnen Nederland De betere speciaalzaak! Contact 
In verband met vakantie zijn wij telefonisch verminderd bereikbaar.
Uw e-mailberichten worden wel beantwoord!
De levertijd van Triumph kan oplopen tot 16 dagen.
Voor een gerichte levertijd kunt u ons altijd berichten.

Wij danken u voor uw begrip, en onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Veel gestelde vragen

1. Hoe werkt het bestellen?
Als u een bestelling bij ons wilt plaatsen, dient u produkten in de winkelwagen te plaatsen d.m.v. een bestelknop bij het artikel en daarna een aantal gegevens in te vullen die we nodig hebben voor de correcte afhandeling van uw bestelling.

Wij vragen uw adres voor de juiste bezorging, en uw e-mailadres voor de communicatie en het liefst ook uw telefoonnummer i.v.m. een snelle afhandeling van uw bestelling.
U krijgt een bevestigings e-mailbericht van uw bestelling. Tevens kunnen we u per e-mailbericht op de hoogte houden van het verloop van uw bestelling. En als wij verzenden ontvangt u ook een e-mailbericht.



1a. Welke maat hanteren jullie in deze webwinkel?

Wij hanteren de Europeese maatvoering.


2. Hoe kan ik iets bestellen?

Als u een product op onze website tegenkomt dat u wenst te bestellen, dan kunt allereerst de gewenste maat aanklikken, en vervolgens de overgebleven juiste kleur. Daarna klikt u op de button "Klik en bestel" en daarmee zit het product in uw winkelwagen. Het aantal kunt u daar met de + of de - nog aanpassen.
Vervolgens maakt u de keus om af te rekenen of verder te winkelen. Indien u verder winkelt dan kunt u later uw bestelling definitief maken door te klikken op de winkelwagen rechts bovenin uw scherm.



2a. Is mijn online betaling veilig?
 

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. De webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.
 

3. Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Zodra u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u automatisch een e-mailbericht (op het e-mailadres dat is ingevuld) met de door u geplaatste bestelling met alle benodigde gegevens die u heeft ingevuld in onze webwinkel. Op dat moment weet u dat uw bestelling goed bij ons is aangekomen.


4. Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling ten alle tijde annuleren. Dit is ook wettelijk geregeld.
U heeft zelfs na ontvangst van uw artikel(en) 14 dagen het recht om te retourneren.
De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.
Wenst u een andere maat of een alternatief uit te zoeken, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.
Of even overleggen per e-mailbericht of telefoon voor een andere maat.
U betaald bij ons geen administratiekosten of verzendkosten, deze nemen wij voor onze rekening (binnen Nederland met uitzondering v.d. eilanden en landen buiten Nederland).

Door een e-mailbericht te sturen, met in ieder geval uw naam, telefoonnummer en ordernummer kunt u uw order annuleren, ruilen of een retour aanmelden.


5. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Heel veel artikelen hebben wij op voorraad in onze "stenen" winkel.
Daarnaast wordt een groot deel van de door ons aangeboden artikelen rechtstreeks bij de fabrikant of leverancier besteld.
Hierdoor kan de levertijd variëren van de volgende dag bij u thuis tot soms 1,5 week.
De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 5 werkdagen.
De mogelijkheid bestaat dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn bij de leverancier (meestal wegens herproductie) waardoor de levertijd zou kunnen oplopen. Indien dit het geval is bij uw bestelling zullen wij u zoveel mogelijk hiervan per e-mailbericht op de hoogte stellen. U kunt uw bestelling ten alle tijde annuleren of wijzigen in een alternatief.
Zodra wij uw bestelling compleet hebben zullen wij deze direct ter verzending aanbieden bij onze verzender/vervoerder.


6. Hoe zit het met de verzendkosten, ruilen en retourneren?

Bij ons betaald u geen verzendkosten. Dit geldt echter alleen binnen Nederland en met uitzondering v.d. eilanden, voor het buitenland zijn wij helaas wel genoodzaakt om een bijdrage in de verzendkosten te berekenen.

Ruilen en retourneren kan altijd bij ons
kijk ook op deze pagina voor alle informatie.
Mocht u een artikel willen retourneren, dan betaalt u wel zelf de verzendkosten, voorwaarde is dat deze artikelen ongedragen, onbeschadigd en voorzien zijn van de orginele labels, zie ook onze
algemene voorwaarden.
U kunt het artikel dan in een stevige enveloppe of doosje in de brievenbus deponeren, of afleveren bij het postkantoor. Opsturen naar:
Vermeld hier de naam van de webwinkel
J.H. van Aismawei 77
9045PH BITGUMMOLE


Ingesloten graag de reden van retouneren, de vermelding van uw naam, adres en ordernummer.
U mag natuurlijk ook komen ruilen in onze stenen winkel, waar we u ook kunnen voorzien van een goed advies.
Graag eerst van tevoren overleg per telefoon of e-mailbericht.


7. Verstuurt u ook naar het buitenland?

Jazeker wij verzenden ook producten naar het buitenland. Helaas zijn hier zijn wel verzendkosten (bijdrage) aan verbonden, en deze verschillen per land.
De exacte verzendkosten krijgt u te zien als u een bestelling plaatst in onze webwinkel, en u kunt dit ook per e-mail aan ons vragen.


8. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, u kunt in onze webwinkel een afwijkend afleveradres invoeren.


9. Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Na het bestellen en betalen zullen wij uw bestelling (indien mogelijk) dezelfde dag nog versturen.
Aangezien we ook producten aanbieden die rechtstreeks bij de fabrikant of levernacier vandaan komen, bestellen we deze de volgende werkdag bij de fabrikant en deze heeft u gemiddeld binnen 5 werkdagen in huis. Indien uw bestelling vertraging oploopt zullen we u hiervan zoveel mogelijk op de hoogte brengen. 
U kunt ons tussentijds ook altijd berichten indien u een indicatietermijn van ontvangst wenst.


10. Kan ik een artikel ruilen of retourneren en zjin hier kosten aan verbonden?

Wij ruilen onbeperkt, aangezien wij vinden dat uw aankoop naar tevredenheid dient te zijn!
Mocht u een artikel willen ruilen of retourneren, dan betaalt u wel zelf de verzendkosten voor de retourzending.
En deze is ook voor uw eigen risico 
kijk ook op deze pagina voor informatie.

Voorwaarde is dat deze artikelen ongedragen en onbeschadigd zijn en voorzien van de orginele labels.
U kunt het artikel dan opsturen naar:

Vermeld hier de naam van de Webwinkel
J.H. van Aismawei 77
9045PH BITGUMMOLE


Ingesloten graag de reden van retourneren en onder vermelding van uw naam, adres en ordernummer.
Bij ruilen graag een ingesloten briefje met daarop hetgeen u wenst te ontvangen. U mag ook uw artikel omruilen of retourneren in onze stenen winkel.


11. Hoe kan ik betalen in deze webwinkel?

Na ontvangst van uw betaling nemen wij de bestelling in behandeling,
Klik hier voor de mogelijkheden m.b.t. betalen.


12. Hoe gaat deze webwinkel om met privacy?

Wij gebruiken uw gegevens alleen om uw bestelling goed te kunnen uitvoeren en zal deze gegevens nooit aan derden verstrekken,
zie voor meer informatie ook op deze pagina.


13. Kan ik ook per e-mail of telefoon bestellen?

Ja, u kunt uw bestelling ook per e-mailbericht aan ons kenbaar maken, dan kunnen wij uw bestelling/order voor u aanmaken dan hebben wij de onderstaande gegevens van u nodig:


Bedrijfsnaam (e.v.t.)>
Naam> 
Adres> 
Huisnummer> 
Postcode> 
Plaatsnaam> 
Telefoonnummer> 
E-mailadres> 
Betaling per bank&giro>       (op de orderbevestiging staan de gegevens die u nodig bent voor de betaling).
     Vermeld bij de betaling altijd uw naam en ordernummer.
OF Een online bankbetaling b.v. iDEAL of Creditcard e.d> 
 
Artikel(en): 


Als wij uw bestelling hebben aangemaakt dan krijgt u deze per e-mail toegezonden. Ook kunnen we per telefoon de bestelling met u doornemen, ook dan krijgt u de bestelling per e-mailbericht toegestuurd.
Zodra uw betaling bij ons binnen is zullen wij deze bestelling in behandeling nemen, en z.s.m. verzenden.


14. Hoe werkt het met de acties en kortingen?

Deze zijn of al verwerkt in de prijs d.m.v. van ... voor ... of d.m.v. een code bij het artikel aangegeven, om in te voeren bij het afrekenen om de actie/korting te verkrijgen. De korting kunt u weer terug vinden nog voordat u bevestigd dat u wil doorgaan en ook in uw winkelmandje.


15. Het bedrag is al van mijn rekening af geschreven, maar ik heb nog geen artikelen ontvangen?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling in behandeling genomen. Als de artikelen op voorraad zijn, kunnen ze direct worden verzonden, indien niet voorradig, dan worden deze artikelen besteld bij onze leverancier.
Er kan dus enige tijd tussen betaling en ontvangst van het pakket zitten gemiddeld zo`n 3 a 5 dagen, wij zullen u zoveel mogelijk per e-mail berichten.


16. Kan ik zelf mijn bestelling ophalen?

Ja, wij hebben een "stenen" winkel en een webwinkel.
U kunt uw bestelling na een e-mailbericht dat de bestelling gereed is in onze winkel afhalen.
Dit echter wel op afspraak, zodat u zeker weet dat het pakket daar aanwezig zal zijn.
Lingeriehuis It Oare Ein
J.H. van Aismawei 82
9045PM BITGUMMOLE


17. Heeft u ook grote maten?

Wij hebben een uitgebreide collectie grote maten/grote cups. Voordeel in onze webwinkel is dat veel (stenen) winkels deze maten niet op voorraad hebben. Soms alleen een kleine collectie met weinig variatie.
In onze webwinkel, maar ook in de 'stenen` winkel hebben we veel variatie.

Indien u advies wenst kunt u ons altijd benaderen. Wij kunnen u dan advies op maat geven.
Tip: U kunt in onze webwinkel heel goed filteren in maten type enz.


18. Kan ik ook geadviseerd worden?

U kunt ons altijd benaderen voor advies. Meestal noteren we dan even uw telefoonnummer, zodat we u kunnen bellen op een moment dat het rustig is in de 'stenen' winkel, we kunnen dan echt de tijd nemen om u goed te adviseren.
Ook kunt u kijken op deze pagina
Persoonlijk advies en maten, en een passend advies per e emailbericht ontvangen.


19. Wat maakt het deze webwinkel zo bijzonder?

Wij hebben al zo`n 40 jaar een Lingerie Speciaalzaak, en ervaring in het aanmeten van de juiste lingerie.
Daarnaast werken we in een klein gemotiveerd team met veel aandacht en oog voor de klant. 
Ook bieden we artikelen aan die we niet voorradig hebben, daardoor kunnen we u veel keuze aanbieden in kleuren en maten. Ook in de maten die minder gangbaar zijn. En wij werken alleen samen met kwalitatief goede A-merken.


20. Kan ik een bestelling vanuit het buitenland plaatsen?

Jazeker wij verzenden ook producten ook naar het buitenland, helaas zijn hier wel verzendkosten (bijdrage) aan verbonden, en deze verschillen per land.
De exacte verzendkosten krijgt u al te zien voordat u de bestelling bevestigd, maar u kunt dit ook per e-mailbericht aan ons vragen.


21. Waar kan ik mijn ervaring delen?

Wij zijn aangesloten bij diverse onafhankelijke beoordeel sites zoals:

Thuisvergelijken.nl
Aangesloten Thuisvergelijken

Qshops.org


Kiyoh.nl


Hier kunt u altijd uw ervaring delen. Uit onderzoek is gebleken dat mensen sneller geneigd zijn een negatieve ervaring te delen op internet. Wij vinden het fijn dat u zowel negetieve als positieve ervaringen wilt delen.
Onze webwinkel wil graag klachten in alle redelijkheid oplossen, vandaar dat het is aan te raden eerst overleg te hebben met onze klantenservice het liefst per e-mailbericht.

Ook kunt u, bij de producten die we aanbieden, een product review (mening) achterlaten. Hiermee zult u andere mensen een groot plezier doen, en helpt u ons in het adviseren. Deze product review vindt u aan de linkerzijde onder de fotos.

22. Heeft u alles in de webwinkel ook in uw fysieke winkel hangen?

Nee helaas kunnen wij niet alles op voorraad hebben dus hangt ook niet alles in onze fysieke winkel, woont u in de buurt dan is het de moeite waard om langs te komen en daar te passen en een goed advies te krijgen. Wilt u hier zekerheid of een product voorradig is, belt of emaild u dan gerust. We kunnen u zo vertellen of het artikel aanwezig is om te passen, of dat er mogelijk een alternatief artikel is.


23. Mijn vraag staat niet in deze lijst?

Mocht u een andere vraag hebben, die niet in deze lijst voorkomt, of mocht uw vraag niet voldoende beantwoordt zijn, stuur dan een e-mailbericht, dan nemen wij  zo spoedig mogelijk contact met u op.



Openingstijden Winkel

Maandag 13:00-18:00
Dinsdag-Vrijdag 9:00-12:00 / 13:00-18:00
Vrijdag avond 19:00-21:00
Zaterdag 9:00-12:00 / 13:00-16:00
Zondag Gesloten
Webwinkel 24/7
Aangesloten Thuisvergelijken
Kiyoh Klantbeoordelingen

Contactgegevens

Lingeriehuisonline.nl    
J.H. van Aismawei 77
9045 PH BITGUMMOLE

058 253 21 22
info@lingeriehuisonline.nl
Like ons op FACEBOOK
En blijf op de hoogte van acties en nieuwtjes!