Aangesloten bij QShops
Gratis brievenbus verzending met track&trace binnen Nederland * ondergoed - boxershorts - lingerie 058 203 72 82
Contact 

De levertijden kunnen i.v.m. het coronavirus Covid 19 soms wat langer zijn dan gebruikelijk.
Onze vervoerder PostNL neemt alle, door de overheid ingevoerde maatregelen in acht. We bezorgen nog steeds jouw post en pakketten.
Maar wél volgens de richtlijnen van het RIVM natuurlijk. Je pakket is hierdoor soms wat langer onderweg.


Veel gestelde vragen

1. Hoe werkt het bestellen?
Als u een bestelling bij ons wilt plaatsen, dient u producten in de winkelwagen te plaatsen d.m.v. de bestelknop (button) die bij het artikel wordt getoond en daarna een aantal gegevens in te vullen die we nodig hebben voor de correcte afhandeling en verzending van uw bestelling.

Wij vragen uw adres voor de juiste bezorging, en uw e-mailadres voor de communicatie en het liefst ook uw telefoonnummer i.v.m. een snelle afhandeling van uw bestelling. U krijgt een bevestiging van uw bestelling per e-mail met de factuur in de bijlage. Tevens kunnen we u per e-mailbericht op de hoogte houden van het verloop van deze bestelling. En als wij verzenden ontvangt u ook een e-mailbericht.


1a. Welke maat hanteren jullie in deze webwinkel?

Wij hanteren de Europese maatvoering (EU) in onze webwinkel, de Franse maat is 15cm langer v.b. EU 80 = FR 95.


2. Hoe kan ik iets bestellen?

Als u een product op onze website tegenkomt dat u wenst te bestellen, dan kunt allereerst de gewenste maat aanklikken, en vervolgens de overgebleven juiste kleur. Daarna klikt u op de button "Klik en bestel" en daarmee zit het product in uw winkelwagen. Het aantal kunt later in de winkelmand nog aanpassen met de + of de -.
Vervolgens maakt u de keus om af te rekenen of verder te winkelen. Indien u verder winkelt dan kunt u later uw bestelling definitief maken door te klikken op de winkelwagen rechts bovenin uw scherm.


2a. Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en creditcard aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. De webshop is dus verantwoordelijk voor de afhandeling van uw bestelling en ICEPAY voor de verwerking van uw online betaling. Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.
 

3. Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Zodra u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u automatisch een e-mailbericht met factuur in de bijlage als PDF (op het e-mailadres dat is ingevuld) met de door u geplaatste bestelling met alle benodigde gegevens die u heeft ingevuld in onze webwinkel. Op dat moment weet u dat uw bestelling goed bij ons is aangekomen.
 

3a. Ik heb een account aangemaakt (inlog), waar kan ik inloggen? En kan ik ook mijn wachtwoord aanpassen?

Rechts bovenin naast Contact staat het inlog icoontje voor uw account, hier kunt u op klikken om in te loggen en daar kunt u ook uw wachtwoord aanpassen. Spoedig zal het klanten account uitgebreid worden met nog meer functies en mogelijkheden.


4. Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling ten alle tijde annuleren. Dit is ook wettelijk geregeld. U heeft zelfs na ontvangst van uw artikel(en) 14 dagen het recht om te retourneren. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Wenst u een andere maat of een alternatief uit te zoeken, dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Of even overleggen per e-mailbericht of telefoon voor een andere maat.
U betaald bij ons geen administratiekosten of verzendkosten, deze nemen wij voor onze rekening (binnen Nederland).

Door een e-mailbericht te sturen, met in ieder geval uw naam, telefoonnummer en ordernummer kunt u uw bestelling annuleren, maar ook een ruiling aanmelden, dan verloopt de ruiling sneller. Als er een ruiling nodig is dan maken wij een ruilorder aan deze wordt dan verrekent met de vorige bestelling, en u ontvangt dan dit per e-mail ter controle.


5. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Heel veel artikelen hebben wij op voorraad, daarnaast wordt een groot deel van de door ons aangeboden artikelen rechtstreeks bij de fabrikant of leverancier besteld. Hierdoor kan de levertijd variëren van de volgende dag bij u thuis tot soms 1,5 week.
De gemiddelde levertijd bedraagt 1 tot 5 werkdagen. Onderaan iedere pagina vindt u de levertijden benoemd per merk.

De mogelijkheid bestaat dat bepaalde artikelen niet op voorraad zijn bij de leverancier (meestal wegens herproductie) waardoor de levertijd zou kunnen oplopen. Indien dit het geval is bij uw bestelling zullen wij u zoveel mogelijk hiervan per e-mailbericht op de hoogte stellen. U kunt uw bestelling ten alle tijde annuleren of wijzigen in een alternatief.
Zodra wij uw bestelling compleet hebben zullen wij deze direct ter verzending aanbieden bij onze verzender/vervoerder.

Heel af en toe komt het voor dat u een artikel besteld welke niet meer leverbaar is. Dit komt omdat wij als webwinkel geen publiekelijke voorraad beheer systeem hebben. Hier wordt nog aan gewerkt voor in de toekomst. In dat geval zullen we u een e-mail sturen met mogelijk een alternatieve kleur, artikel of direct uw geld weer retour storten.


6. Hoe zit het met de verzendkosten, ruilen en retourneren?

Bij ons betaald u geen verzendkosten. Dit geldt echter alleen binnen Nederland (ook de eilanden), voor het buitenland zijn wij helaas wel genoodzaakt om een bijdrage in de verzendkosten te berekenen, als u de landkeuze invoert dan worden deze automatisch getoond in de winkelmand.

Ruilen en retourneren kan altijd bij ons kijk ook op deze pagina voor alle informatie.
Mocht u een artikel willen ruilen en/of retourneren, dan betaalt u zelf de verzendkosten, voorwaarde is dat deze artikelen ongedragen, onbeschadigd en voorzien zijn van de originele labels, zie ook onze algemene voorwaarden.
U kunt het artikel dan in een stevige enveloppe of doosje (zoals ontvangen) naar ons toesturen advies met een track&trace naar:
LH online
J.H. van Aismawei 89
9045PH BITGUMMOLE

Klik hier voor de RETOURLABEL als pdf die ook bij de verzending is bijgevoegd.


Bijvoegen graag de reden van retourneren, onder vermelding van uw naam, adres en ordernummer.
Voor een ruiling is het verstandig om dit per e-mail aan te geven zodat wij een ruilorder kunnen aanmaken daardoor verloop alles vlotter en wordt er verrekent en wordt de ruiling sneller verzonden, dus een vlotte ruiling bij voorkeur een e-mailbericht.


7. Verstuurt u ook naar het buitenland?

Jazeker wij verzenden ook producten naar het buitenland. Helaas is er dan wel een bijdrage in de verzendkosten nodig en deze verschillen per land, als u de landkeuze invoert dan worden deze automatisch getoond in de winkelmand.


8. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, u kunt in onze webwinkel een afwijkend afleveradres invoeren, behalve bij achteraf betalen (Billink).


9. Hoe en wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Na het bestellen en betalen zullen wij uw bestelling (indien mogelijk) dezelfde dag nog gaan verzenden.
Aangezien we ook producten aanbieden die rechtstreeks bij de fabrikant of leverancier vandaan komen, bestellen we deze de volgende werkdag bij de fabrikant en deze heeft u gemiddeld binnen 5 werkdagen in huis. Indien uw bestelling vertraging oploopt zullen we u hiervan zoveel als mogelijk op de hoogte brengen. U kunt ons tussentijds ook altijd berichten indien u een indicatietermijn van ontvangst wenst.
U kunt ook even kijken bij de levertijden pagina per merk in onze webwinkel helemaal onderaan.
Indien mogelijk zullen wij altijd verzenden als een brievenbuszending met track&trace, dan hoeft u er niet voor thuis te blijven. Past het niet door een standaard brievenbus b.v. een grote hoeveelheid of een voorgevormde bh met beugel of u heeft betaald voor een pakketzending, dan zullen wij automatisch als pakket met track&trace gaan verzenden!


10. Kan ik een artikel ruilen of retourneren en zijn hier kosten aan verbonden?

Wij ruilen onbeperkt, aangezien wij vinden dat uw aankoop naar tevredenheid dient te zijn! We verzenden binnen Nederland gratis ook bij een ruiling. Mocht u een artikel willen ruilen of retourneren, dan betaalt u wel zelf de verzendkosten voor de retourzending naar ons toe, wij verzenden dan weer gratis.
De retourzending is voor uw eigen risico kijk ook op deze pagina voor informatie.

Voorwaarde is dat deze artikelen ongedragen en onbeschadigd zijn en voorzien van de originele labels.
U kunt het artikel dan opsturen naar:

LH online
J.H. van Aismawei 89
9045PH BITGUMMOLE

Bijvoegen graag de reden van retourneren, onder vermelding van uw naam, adres en ordernummer.
Voor een ruiling is het verstandig om dit per mail aan te geven zodat wij een ruilorder kunnen aanmaken daardoor wordt er verrekent en wordt de ruiling sneller verzonden, bij voorkeur per e-mailbericht.


11. Hoe kan ik betalen in deze webwinkel?

Na ontvangst van uw betaling nemen wij de bestelling in behandeling, Klik hier voor de mogelijkheden m.b.t. betalen.


11a. Kan ik ook achteraf betalen in deze webwinkel?

Ja wij hebben deze mogelijkheid ook n.l. Billink. Klik hier voor de mogelijkheden m.b.t. betalen.


12. Hoe gaat deze webwinkel om met privacy?

Wij gebruiken uw gegevens alleen om uw bestelling goed te kunnen verwerken en zullen deze gegevens dan ook nooit aan derden verstrekken, zie voor meer informatie ook op deze pagina.


13. Kan ik ook per e-mail of telefoon bestellen?

Ja, u kunt uw bestelling ook per e-mailbericht aan ons kenbaar maken, dan kunnen wij uw bestelling/order voor u aanmaken dan hebben wij de onderstaande gegevens van u nodig:

Naam> 
Adres> 
Huisnummer> 
Postcode> 
Plaatsnaam> 
Telefoonnummer> 
E-mailadres> 
Betaling per bank&giro>       (op de orderbevestiging staan de gegevens die u nodig bent voor de betaling).

     Vermeld bij de betaling altijd uw naam en ordernummer.
OF Een online bankbetaling b.v. iDEAL of Creditcard e.d> 
 
Artikel(en): 

Als wij uw bestelling hebben aangemaakt dan krijgt u deze per e-mail toegezonden. Ook kunnen we per telefoon de bestelling met u doornemen, ook dan krijgt u de bestelling per e-mailbericht toegestuurd.
Zodra uw betaling bij ons binnen is zullen wij deze bestelling in behandeling nemen, en z.s.m. verzenden.


14. Hoe werkt het met de acties en kortingen?

Deze zijn of al verwerkt in de prijs d.m.v. van ... voor ... of d.m.v. een code bij het artikel aangegeven, om in te voeren bij het afrekenen om de actie/korting te verkrijgen. De korting kunt u weer terug vinden nog voordat u bevestigd dat u wil doorgaan en ook in uw winkelmandje.


15. Het bedrag is al van mijn rekening af geschreven, maar ik heb nog geen artikelen ontvangen?

Als u een bestelling bij ons heeft plaatst zullen wij deze pas in behandeling nemen als deze is betaald of succesvol aangemeld bij Billink achteraf betalen. Als de artikelen op voorraad zijn, kunnen deze direct worden verzonden, indien niet voorradig, dan worden deze artikelen besteld bij onze leverancier. Er kan dus enige tijd tussen betaling en verzending van uw bestelling zitten gemiddeld zo`n 2 a 5 dagen, wij zullen u zoveel mogelijk per e-mail berichten.


16. Kan ik zelf mijn bestelling ophalen?

Ja zeker, dat is ook mogelijk. U ontvangt van ons een e-mailbericht als uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.

Lingeriehuisonline B.V.
J.H. van Aismawei 89
9045PH BITGUMMOLE

Voor alle gegevens en openingstijden kijk dan op de contact pagina in onze webwinkel.


17. Heeft u ook grote maten?

Wij hebben een uitgebreide collectie grote maten/grote cups.

Indien u advies wenst kunt u ons altijd benaderen. Wij kunnen u dan advies op maat geven.
Tip: U kunt in onze webwinkel heel goed filteren in maten type enz.


18. Kan ik ook geadviseerd worden?

U kunt ons altijd benaderen voor advies. Bel hiervoor: 058 203 72 82. U belt dan met de lingeriespecialiste / mammacare adviseuse of adviseur. Of stuur een e-mailbericht naar: info@lingeriehuisonline.nl
Ook kunt u kijken op deze pagina Persoonlijk advies en maten, en een passend advies per e-mailbericht ontvangen.


19. Wat maakt het deze webwinkel zo bijzonder?

We willen u graag in de juiste maat helpen. Heel veel draagproblemen ontstaan van uit het dragen van de verkeerde maat. U kunt ons altijd bellen voor een goed advies en u kunt hier ook nog veel informatie nalezen.

20. Kan ik een bestelling vanuit het buitenland plaatsen?

Jazeker wij verzenden ook producten ook naar het buitenland, helaas is hier wel een bijdrage in de verzendkosten aan verbonden, en deze verschillen per land. De exacte verzendkosten krijgt u al te zien voordat u de bestelling bevestigd, maar u kunt dit ook per e-mailbericht aan ons vragen.


21. Waar kan ik mijn ervaring delen?

Wij zijn aangesloten bij diverse onafhankelijke beoordeel sites zoals:
Thuisvergelijken.nl
Aangesloten Thuisvergelijken

Qshops.org
Qshops-Keurmerk officieel erkend en goedgekeurd webwinkel keurmerk

Kiyoh.nl


Hier kunt u altijd uw ervaring delen. Uit onderzoek is gebleken dat mensen sneller geneigd zijn een negatieve ervaring te delen op internet. Wij vinden het fijn dat u zowel negatieve als positieve ervaringen wilt delen.
Onze webwinkel wil graag klachten in alle redelijkheid oplossen, vandaar dat het is aan te raden eerst overleg te hebben met onze klantenservice het liefst per e-mailbericht.

Ook kunt u, bij de producten die we aanbieden, een product review (mening) achterlaten. Hiermee zult u andere mensen een groot plezier doen, en helpt u ons in het adviseren. Deze product review vindt u aan de linkerzijde onder de foto's.


22. Mijn vraag staat niet in deze lijst?

Mocht u een andere vraag hebben, die niet in deze lijst voorkomt, of mocht uw vraag niet voldoende beantwoordt zijn, stuur dan een e-mailbericht, dan nemen wij  zo spoedig mogelijk contact met u op.




Openingstijden

Telefonisch contact 058 203 72 82
Maandag 13:30 t/m 16:30
Dinsdag t/m vrijdag
9:30-12:00 / 13:30-16:30
Passen alleen op tel. afspraak!
Aangesloten Thuisvergelijken


Contactgegevens

Lingeriehuisonline B.V.
J.H. van Aismawei 89
9045PH BITGUMMOLE

058 203 72 82
info@lingeriehuisonline.nl

Like onze Facebook pagina en blijf op de hoogte van Nieuws en Acties!